23.03.2023
SUMA ENERGII KOBIET NA EKRANIE – NATALIA PRZYBYSZ I ANSWEAR.LAB PREZENTUJĄ KLIP DO „SIOSTRZEŃSTWA”

„Nigdy nie szłam sama, dba siostra o siostrę” śpiewa Natalia Przybysz w singlu „Siostrzeństwo”. Teraz w sieci można także obejrzeć emocjonalny, przesiąknięty siostrzaną energią klip do utworu. Zarówno piosenka, jak i teledysk są efektem współpracy artystki z marką Answear.LAB przy wielowątkowym projekcie SISTERHOOD, który łączy świat mody, muzyki i sztuki.
Marka Answear.LAB od początku istnienia tworzy, rozwija i promuje inicjatywy ważne dla kobiet. Najnowszy artystyczno-muzyczny projekt SISTERHOOD ma na celu zwrócenie uwagi na idee siostrzeństwa, solidarności i empatycznych relacji między kobietami. Jego częścią, oprócz kolekcji ubrań, jest muzyka, udowadniająca, że o siotrzeństwie możemy mówić na wiele sposobów. Natalia Przybysz, ambasadorka SISTERHOOD, specjalnie na potrzeby projektu, stworzyła wyjątkowy singiel. Goszczący od początku marca w największych serwisach streamingowych utwór „Siostrzeństwo” to muzyczny manifest opowiadający o sile siostrzeństwa i wzajemnego wsparcia.
Zobacz klip do utworu „Siostrzeństwo”:
Dostałam od Answear.LAB zadanie i temat – piosenka pod tytułem Siostrzeństwo. Chciałam więc zmieścić w krótkiej piosence bardzo dużo – z jednej strony opowiedzieć o relacjach między nami kobietami, a z drugiej przypomnieć o systemie, który wciąż nam nie sprzyja i z którym wciąż musimy toczyć walkę.– mówi Natalia Przybysz.
Teraz możemy nie tylko posłuchać, ale również obejrzeć muzyczny manifest siostrzeństwa. Teledysk do utworu to kolejny etap współpracy pomiędzy Answear.LAB i Natalią Przybysz. W dynamicznych, pełnych emocji czarno-białych ujęciach zawarta jest opowieść o solidarności, zrozumieniu i sile wzajemnego wsparcia, dzięki którym kobiety są w stanie pokonać każdą przeszkodę. My przerywamy milczenie, odważnym idąc krokiem. My to świata wrzenie… – śpiewa i tańczy artystka w towarzystwie innych kobiet.
Zależało nam na wyrazistym, mocnym przekazie, dlatego zdecydowaliśmy się na czarno-białe ujęcia, które nie rozpraszają feerią kolorów, a jednocześnie umożliwiają odczytanie i interpretację emocji, mimiki bohaterek czy ich gestów. – mówi Kinga Filipiak, Koordynatorka Promocji Answear.LAB i Producentka Wykonawcza teledysku. Siostrzeństwo wiąże się z takimi pojęciami, jak empatia, wsparcie, zrozumienie, akceptacja. Dlatego dziewczyny występujące w teledysku są różnorodne. Każda ma własne cele, marzenia, jest na innym etapie życia. Właśnie w tej różnorodności tkwi siła. Współdziałając, wymieniając się własnymi doświadczeniami, korzystając z umiejętności i talentów innych kobiet, możemy osiągnąć o wiele więcej niż rywalizując.– dodaje.
Klip wyreżyserował Wiktor Obrok, który jest także autorem scenariusza. Producentem jest Answear.LAB, marka własna Answear. Teledysk „Siostrzeństwo” można obejrzeć w serwisie YouTube.

/ przeczytaj także
Leon Krześniak – znany, ceniony producent oraz twórca radiowych hitów – rusza z solową karierą! Singiel „Piękne Dni” zapowiada jego […]
/WIĘCEJTomik Grewiński został jedynym właścicielem wytwórni fonograficznej Kayax Production & Publishing sp. z o.o. nabywając udziały od dotychczasowej wspólniczki Katarzyny […]
/WIĘCEJPonad rok po premierze debiutanckiego albumu, nominowany do Fryderyka 2025 duet KĘPIŃSKI >|< KOWALONEK wraca z singlem “Kintsugi” w akustycznej […]
/WIĘCEJTegoroczna gala Fryderyków w Krakowie przejdzie do historii jako wyjątkowa noc dla Kayaxu! Krzysztof Zalewski i Brodka zostali uhonorowani statuetkami, […]
/WIĘCEJ