23.03.2023
SUMA ENERGII KOBIET NA EKRANIE – NATALIA PRZYBYSZ I ANSWEAR.LAB PREZENTUJĄ KLIP DO „SIOSTRZEŃSTWA”

„Nigdy nie szłam sama, dba siostra o siostrę” śpiewa Natalia Przybysz w singlu „Siostrzeństwo”. Teraz w sieci można także obejrzeć emocjonalny, przesiąknięty siostrzaną energią klip do utworu. Zarówno piosenka, jak i teledysk są efektem współpracy artystki z marką Answear.LAB przy wielowątkowym projekcie SISTERHOOD, który łączy świat mody, muzyki i sztuki. 

Marka Answear.LAB od początku istnienia tworzy, rozwija i promuje inicjatywy ważne dla kobiet. Najnowszy artystyczno-muzyczny projekt SISTERHOOD ma na celu zwrócenie uwagi na idee siostrzeństwa, solidarności i empatycznych relacji między kobietami. Jego częścią, oprócz kolekcji ubrań, jest muzyka, udowadniająca, że o siotrzeństwie możemy mówić na wiele sposobów. Natalia Przybysz, ambasadorka SISTERHOOD, specjalnie na potrzeby projektu, stworzyła wyjątkowy singiel.  Goszczący od początku marca w największych serwisach streamingowych utwór „Siostrzeństwo” to muzyczny manifest opowiadający o sile siostrzeństwa i wzajemnego wsparcia.  

Zobacz klip do utworu „Siostrzeństwo”:

Dostałam od Answear.LAB zadanie i temat – piosenka pod tytułem Siostrzeństwo. Chciałam więc zmieścić w krótkiej piosence bardzo dużo – z jednej strony opowiedzieć o relacjach między nami kobietami, a z drugiej przypomnieć o systemie, który wciąż nam nie sprzyja i z którym wciąż musimy toczyć walkę.– mówi Natalia Przybysz.

Teraz możemy nie tylko posłuchać, ale również obejrzeć muzyczny manifest siostrzeństwa. Teledysk do utworu to kolejny etap współpracy pomiędzy Answear.LAB i Natalią Przybysz. W dynamicznych, pełnych emocji czarno-białych ujęciach zawarta jest opowieść o solidarności, zrozumieniu i sile wzajemnego wsparcia, dzięki którym kobiety są w stanie pokonać każdą przeszkodę. My przerywamy milczenie, odważnym idąc krokiem. My to świata wrzenie… – śpiewa i tańczy artystka w towarzystwie innych kobiet.

Zależało nam na wyrazistym, mocnym przekazie, dlatego zdecydowaliśmy się na czarno-białe ujęcia, które nie rozpraszają feerią kolorów, a jednocześnie umożliwiają odczytanie i interpretację emocji, mimiki bohaterek czy ich gestów. – mówi Kinga Filipiak, Koordynatorka Promocji Answear.LAB i Producentka Wykonawcza teledysku. Siostrzeństwo wiąże się z takimi pojęciami, jak empatia, wsparcie, zrozumienie, akceptacja. Dlatego dziewczyny występujące w teledysku są różnorodne. Każda ma własne cele, marzenia, jest na innym etapie życia. Właśnie w tej różnorodności tkwi siła. Współdziałając, wymieniając się własnymi doświadczeniami, korzystając z umiejętności i talentów innych kobiet, możemy osiągnąć o wiele więcej niż rywalizując.– dodaje. 

Klip wyreżyserował Wiktor Obrok, który jest także autorem scenariusza. Producentem jest Answear.LAB, marka własna Answear. Teledysk „Siostrzeństwo” można obejrzeć w serwisie YouTube.



/ przeczytaj także

Już 18-20 kwietnia w Poznaniu odbędzie się druga edycja NEXT FEST Music Showcase & Conference. Program następcy festiwalu Spring Break […]

/WIĘCEJ

Po blisko 3 latach wydawniczej ciszy Tomasz Mreńca wraca z pierwszą zapowiedzią swojego nowego albumu. Jest nią utwór „Heim”, który […]

/WIĘCEJ

Do sieci trafił właśnie nowy singiel Filipa Grodowskiego – młodego, uzdolnionego wokalisty i songwritera, który niedawno zasilił szeregi wytwórni Kayax. […]

/WIĘCEJ

Kilka miesięcy po premierze albumu „*jestem marta”, który stanowi nowy, alternatywny etap w karierze Sarsy, artystka dzieli się ze słuchaczami […]

/WIĘCEJ