10.07.2025
Wytwórnia Kayax szuka nowych talentów – wystartował Kayax Talent Hunt powered by Instax

Wytwórnia Kayax znana jest z promowania nowatorskich projektów muzycznych. Teraz rusza z konkursem, który został stworzony z myślą o młodych artystach, którzy swoją twórczość rozwijają w Internecie (zwłaszcza na TikToku) i szukają profesjonalnego wsparcia, by postawić kolejny krok w karierze.

Wystartował Kayax Talent Hunt powered by Instax – konkurs, który ma na celu odkrycie wyjątkowych artystów i wsparcie ich na początku drogi muzycznej. Na zwycięzcę czeka pakiet nagród, który może otworzyć drzwi do kariery, m.in:

  • współpraca songwirtingowa z artystami Kayax,
  • nagranie singla w profesjonalnym studiu nagraniowym razem ze znanym producentem Arkiem Koperą,
  • sesja zdjęciowa i realizacja klipu oraz okładki w studiu Kayax,
  • dystrybucja cyfrowa i pitching do platform streamingowych,
  • działania promocyjne w mediach społecznościowych, mediach i rozgłośniach radiowych.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy opublikować na TikToku minimum minutowy cover wybranego utworu z katalogu Kayax, oznaczyć profil @kayaxmusic oraz dodać hashtag #KayaxTalentHunt.

Konkurs wystartował 10 lipca i potrwa do połowy sierpnia. Podzielony został na dwa etapy. W I etapie, który trwa od 10 lipca do 3 sierpnia, uczestnicy publikują minimum minutowy cover wybranego utworu z katalogu Kayax na TikToku. Spośród zgłoszeń jury wybierze Top 5, które przejdzie do finałowej rundy. W II etapie, który trwa od 8 do 13 sierpnia, laureaci I etapu przygotowują dodatkowe wykonanie. Spośród nich jury wybierze zwycięzcę. Miejsca 2. i 3. zostaną przyznane w oparciu o zaangażowanie publiczności oraz aktywność w komentarzach.

Konkurs wspierany jest przez markę Instax, która jest sponsorem głównej nagrody, a także ufunduje nagrody dla laureatów miejsc 2. i 3. w postaci aparatu Instax.
W skład jury wchodzą przedstawiciele wytwórni Kayax: Mikołaj Gwozda (A&R), Artur Klimczak (Social Media Manager), Katarzyna Stokłosa (Head Of Marketing), Ada Zaborowska (Project Manager), Łukasz Sikorski (Project Manager), a także Karina Nicińska – dziennikarka radia RMF Maxx oraz Arek Kopera – producent i właściciel studia Black Kiss Records w Warszawie.

Przebieg konkursu Kayax Talent Hunt powered by Instax można śledzić w mediach społecznościowych wytwórni Kayax, a zwłaszcza na Tiktoku @kayaxmusic.

Kliknij tutaj, żeby zapoznać się z regulaminem konkursu.

/ przeczytaj także

W wakacyjne niedziele Pasaż Teodora Wernera w Fabryce Norblina rozbrzmi muzyką! Od 29 czerwca do końca sierpnia zapraszamy na darmowe […]

/WIĘCEJ

Do sieci właśnie trafił drugi singiel dezyderego, wydany pod szyldem wytwórni Kayax. Jego nowy utwór „Ciarki” to muzyczna oda do […]

/WIĘCEJ

Zespół Hey wraca z nowym singlem „Bezruch”, stworzonym specjalnie z myślą o letnich koncertach i bezpośrednim kontakcie z fanami. To […]

/WIĘCEJ

dezydery ogłasza jesienne koncerty pod hasłem „Może Za Dużo Myślę Tour”. Artysta zagra 6 klubowych koncertów w największych miastach Polski, […]

/WIĘCEJ

/ powiązane

W 2025 roku w wytwórni muzycznej Kayax Production & Publishing i managemencie Kayax będzie działo się sporo dobrego. Grono cenionych, doświadczonych […]

/WIĘCEJ

Po entuzjastycznie przyjętym singlu „Piękne Dni” i debiutanckim występie na poznańskim festiwalu NEXT FEST, Leon Krześniak nie zwalnia tempa. Wciąż […]

/WIĘCEJ

Jest już dostępny nowy singiel Filipa Grodowskiego – utalentowanego wokalisty i songwritera, który po sukcesie utworu “Petrichor” prezentuje taneczną propozycję […]

/WIĘCEJ

Zuzanna Malisz, charyzmatyczna wokalistka oraz multiinstrumentalistka, dołączyła do grona artystów w managemencie Kayax. Po latach spędzonych w rodzinnej „Kapeli Maliszów”, […]

/WIĘCEJ